… ana akım aksiyon gişe rekorları kıran filmlerin mevcut kuraklığını hissedenler için muhteşem bir vaha görevi görmelidir.

Luke Sparke‘ın Occupation filmi, 2018’de vizyona girdiğinde nadir görülen bir sinema türüydü. Pek çok Avustralya filmi bu düzeyde gişe rekorları kıran bir hırsla ortaya çıkmıyor ve daha da azı onu destekleyecek teknik becerilere sahip oluyor. Ancak Sparke, modern aksiyon / bilimkurgunun Amerikanlaştırılmış yüzünü, dünya sahnesine uygun, gösterişli bir kitleye hitap eden şehirdeki tek oyun olmadığını göstermek için kültürel ikonografiyi ve küçük bir bütçeyi kullanmayı başardı.

Bu takip sonucu, daha da yükseğe nişan alıp, şaşırtıcı bir şekilde hedefi vurmayı başardı.

Üretim değerleri, genellikle Disney’in beğenilerinden çok daha büyük bir fiyat etiketi ile ortaya çıkıp göze hitap eden bir tür aksiyon şekeri yaratmak için uygun şekilde yükseltildi. Yeşil perdelemenin bir kısmı bazı yerlerde biraz belirgin olsa da, genel olarak kullanılma şekli ve görsel efektler tüm günahları telafi ediyor.

Ekrandaki çeşitli uzaylıların tasarımlarından, hem yerdeki hem de yer dışındaki aksiyon sahnelerine konan inceliğe, dramatik bahislerin ve anlatının uzay operası boyutundaki kapsamına kadar her şey; hepsi uyuyor ve orijinali bir araya getirmeyi başaran film zanaatını yaratıyor.

Sparke‘ın yazılarının da, Bağımsızlık Günü / Yarın, Savaş Başladığında / Dünyalar Savaşı’nın ötesine geçerek orijinali betimleme ve kendi kimliğini oluşturma konusunda bir yükseltme yapılmasına yardımcı oluyor.

Meslek : Yağış yapımını, etkilerini tamamen bıraktığından değil (içinde bolca Star WarsStar Trek ve belki biraz Mass Effect var ); sadece daha iyi remixlenmişler o kadar. Film, bu tanımlayıcıların üçüne de bakan ve onlardan bazı zor fikirler ortaya çıkaran, yargılamalara uygun bir karanlık katmak için travma, işkence ve eski moda yabancı düşmanlığını inceleyen bir uzaylı istilası savaşı filmi.

Ve yanlış adımlardan bahsetmişken, Transformers: Dark Of The Moon‘da olanlardan sonra, Ken ‘Deep Wang’ Jeong‘u bu türe geri getirmenin iyi bir fikir olduğunu kim düşündü? Onun ve Jason Isaacs‘ın bu filmin eğlence değerinin temellerini birkaç dakika içinde sarsmaya bu kadar çabuk başlaması gerçekten tuhaf. Geri dönen yüzlerden yeni gelenlere kadar herkes, daha karanlık savaş dramasını Ocker mizah anlayışıyla dengeleme konusunda gayet iyi.

Meslek : Yağış filmi bence, gerçek sinema gücüyle yerel olarak üretilmiş bir bilimkurgu destanı ve Avustralya / bilimkurgu kesişiminin neden cennette yapılmış bir eşleşme olduğunu gösteren türden bir kültürel yorum. Meslek: Yağış, ana akım aksiyon sineması ve mevcut durumu hissedenler için muhteşem bir vaha görevi görüyor.

Misafir Yazar : Cain Noble-Davies

Yönetmen / Senaryo / Kurgu : Luke Sparke

Görüntü Yönetmeni : Wade Muller

Müzik : Frederik Wiedmann

Avustralya / Bilimkurgu-Aksiyon / 128 Dk.

Film notum:

CEVAPLA

Please enter your comment!
Please enter your name here