Film Eleştirisi ve Yorumlar

Anasayfa Film Eleştirisi ve Yorumlar Sayfa 191

Hala Buradayım

0
Hala Buradayım / Ainda Estou Aqui / I’m Still Here POLİTİK DRAMA “HALA BURADAYIM” Walter Salles’in Venedik’ten senaryo ödüllü filmi Brezilya İşçi Partisi millervekili Rubens Paiva’nın askeri...

İkinci Perde

0
İkinci Perde / Le deuxième acte Kendine özgü alaycı ve yenilikçi tarz Klasik sinemasal anlatımıyla, oyunculukla, güncel yaşamla, yapay zekânın sınırlılığı ve sığlığıyla, hatta #MeToo hareketi ile bile...

Balkondaki Kadınlar

0
Balkondaki Kadınlar / Les femmes au balcon Cinsellik ve şiddet ! Kimi film şenliğinde tüm birbirinden iyi filmler arasında bir tanesi ayrıksı yapısıyla beklenmedik heyecan verici bir olaya dönüşür....

The Brutalist

0
The Brutalist “The Brutalist” tasarımcı mimar Marcel Brauer”in kökenlerinden ve yapıtlarından özgürce esinlenen, gerçek hayattan alınmış gibi dursa da, senaryosu tamamen Corbet’le Fasvold’un tasarladığı kurgusal...

Emilia Pérez

0
Emilia Pérez Siyasal gerilim, ailevi melodram, kefaret, kabullenme ve ihanet öyküsü.. “Emilia Pérez” Meksika uyuşturucu trafiğiyle bağlantılı bir siyasal gerilim, bir ailevi melodram, bir kefaret, kabullenme...

Vermiglio

0
Vermiglio DAĞ KÖYÜNDE TRAJEDİ “VERMİGLİO” Maura Delpero’nun Venedik Büyük Jüri Ödüllü filmi 2. Dünya Savaşı’nın son yılında İtalyan Alpleri’ndeki bir köye sığınan Sicilyalı bir kaçak asker, 10...

Ben Marcello!

0
Ben Marcello! / Marcello Mio! Kendim olayım, ya da babamı oynayayım? Christophe Onore’nin yazıp yönettiği filmde, Fransız sinemasının ünlü oyuncuları ve anne kızın gerçek hayatta ki...

Büyük Yolculuk

0
Büyük Yolculuk / Grand Tour Müthiş etkileyici ve benzersiz bir çalışma Kendine özgü bir yaratıcı yönetmenin bu son filmi, emperyalizm ve modernite üzerine özgün bir eleştiri de...

Kefenler

0
Kefenler / The Shrouds “Kefenler” “keder sonsuzdur” diyen Cronenberg’in en kişisel, en hüzünlü filmi, “Crash”dan beriHer seyirciye göre olmayan, kimi zaman izlenmesi de zor bir filmdir...

Savrulan Zaman

0
Savrulan Zaman “Savrulan Zaman”, yoğun diyalog veya olay örgüsüyle seyircini boğmayan, melankolik / sade tonu ile şahsi yaşamlarımızın akışına çok uygun. Bu filmde, Beyoğlu’nun sokaklarında...